Torsdag 19/8

Hittade en bild idag på Sara Löfgren. Fan vad hon har shejpat till sig! Sådär ska jag ha håret när peruken ramlar ur. Faan vad snygg jag kommer att bli. Jag längtar redan tills jag blir snygg.


vilken jävla brud!!

Jag vet inte om jag sa det, men jag började fundera på att färga bort det svarta. Jag känner att jag skrämmer karlarna med mitt svarta hår. Sen kollade jag mig i spegeln och insåg att jag är jävligt snygg i svart hår och att jag inte alls ska färga bort det.  Dessutom så är det deras problem om dom blir rädda och så är det förmodligen JAG som skrämmer folk och inte mitt hår. Men nu blev jag lite sugen igen när jag såg det här snygga!

Annars kan jag uppdatera att Sara har gått in bra för sin tjänst som wingman. Hon är nu på semester för att vila upp sig inför jobbet. Skickade sms till henne idag om ett event som jag borde gå på. Även fast min ordinare har flyttat, som jag sa, så är jag fortfarande societetsdam och måste visa mig på vissa tillställningar. Jag vill ju inte att östersunds nattliv ska glömma bort mig bara för att Lovisa har bestämt sig för att fly fältet.
Och jag kan ju inte direkt vänta på att hon kommer hem eftersom hon ska plugga i 6 år, och jag insåg idag (till min förfäran kan jag tillägga) att jag kommer att vara 29 när dom är klar.. TJUNIE!!!!!  Det är helt galet det.
Nu hamnade jag lite off topic här, men det jag ville komma till var att Sara hittills har varit positiv inför mina förslag och jag ser fram emot att ha henne som min wingman!

Välkommen Sara! <3


Kommentarer
Postat av: sara

sanks boss!

Nu är jag tillbaka på jobbet! Du kan nå mig twentyfour seven.

2010-08-23 @ 10:55:43
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0