jeei.

Nu kan jag meddela att jag har genomfört ett överkroppspass utan att behöva bryta. Däremot utmanada jag inte ödet med att köra några axlar, men i sinom tid. Känns kanon faktiskt.
Däremot funderar jag över en sak. Vad gör fjortisarna på golds? Jag trodde att sådana var livrädda för svett och andra fysiska övningar, förutom eventuellt att ligga runt.
Nej då. Nu var det invarderat av fjortisar. Både killfjortisar och tjejfjortisar. Dom är i vägen, står och snickelisnackar framför maskinerna så man inte tar sig förbi och till råga på allt så lämnar dom en odör av PROFFS efter sig.
Har jag någonsin uttryckt min avsky för PROFFS? Det är ungefär lika jävligt som dax vax.

Nej om man skulle ta och duscha lite och slice and dice ihop lite mat. Operation viktras har börjat. Endast ungefär 6 kilo kvar nu. Hejja Lina!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tror att vi törs konstatera att fjortisarna invarderar Sverige, överallt, hela tiden.

Dessutom går fjortisar dit för att dom läser Kissies blogg, och killarna går dit för att dom tror att dom ska bygga muskler som dom kan spänna med. Muskler är tydligen det nya svarta=)

2010-08-26 @ 17:18:26
URL: http://lovisaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0