Balance

Blev lite sugen att ge mig in i den här vegetariandebatten igen, men jag tror jag låter bli. Jag har ju trots allt högt kolesterol, det är dumt att bli upprörd i onödan.

Så, igår var jag på Body Balance. Gick oväntat bra med axeln. I övrigt, ja jag vet inte. Kan ju kanske medge att jag inte direkt kände mig smidig. Lovan påpekade idag på jobbet att hon börjar bli lite stel i baksida lår. Jag kunde knappt böja mig framåt så jag var visst också lite stel. Men det var skönt, framförallt att jag inte fick ont i axeln. Nu ska jag testa ett överkroppspass nästa vecka (Kan ju alltid ha ambitionen att ta det lite lugnt, även om jag själv vet hur det brukar sluta)

Sen gick jag på en larvigt snabb promenad (Jo ibland går jag så snabbt att jag faktiskt känner mig som en fåntratt, men jag måste gå i takt) Idag tog jag det lite lugnare. Jag hade helt enkelt inga bra gå-snabbt-kläder på mig.

Ja det var så sant, vägde mig igår också. Bara 7 kg kvar. Jag tror att pappas våg går fel. Tror att jag ska vara så vänlig att sända honom ett sms och informera om detta.

Hejja Lina friskt humör, det är det som susen gör! (hahahahahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0