Snott av Helene

Namn: Lina
Piercingar: Öronen som mycket sällan används, tungan, patt
Tatueringar: 3.. eller 2,5?
Längd: 169,5
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Svart at the moment
Fräknar: Oja

Kär? Verkligen inte
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja
Tycker du att du är attraktiv? Inte just nu. Råkade spegla mig i bildörren när vi åkte hem förut. Det var inte en vacker syn. Börjar förstå tjejen som sa att jag såg ut som en döskalle.
Dricker du? Ja
Röker du? Only when drunk
Vilket schampo använder du? Just nu kör jag ett från matrix och ett hårologi
Vilken parfym använder du? Paris Hilton - can can och Amore?
Vad är du rädd för? Fåglar, gäddor, spindlar, björnar.. och hajar
Gillar du att tvätta? Det är väl inte direkt ett fritidsintresse, men det är inte direkt det värsta jag vet. Det är värre att stoppa in den rena tvätten i garderoben sen.. eller för den delen att gå till tvättstugan. Vad jävla jobbigt.
Gillar du berg- och dalbanor? njae. kanske om jag är full..

Senaste...
Filmen du hyrde?
Det var ju en enormt bra fråga. Det kan ha varit Patrik 1,5
Filmen du köpte? Nån Harry Potter?
Låten du hörde: Nån mansonlåt igår. Sen dess har det varit tyst och stillsamt
Låten du laddade ner? Det var så länge sen så jag kommer inte ihåg. Man får ju inte ladda ner? Det är ju olagligt?
Personen du ringde? Lovan
Personen som ringde dig? Saya
TV-program du såg? Kollar på "how I met your mother" as we speak
Person du tänkte på? Mamma faktiskt, eftersom det inte var hon som senast ringde mig. Det var ovanligt.

Favorit...
Låt: Just nu är det "Ka-boom Ka-boom" med manson
Sak att göra: Roliga saker.
Sport: Fotboll
Dryck: Cola
Kläder: Mjukiskläder
Film: Nej jag orkar inte
Bil: Audi Q7
Serie: Sex and the city, Vänner, Family guy. U name it..

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? Hahahaha ja?
Varit i slagsmål? Inte på allvar. Lovisa brukar hejda mig när jag ska starta slagsmål
Blivit arresterad? Nee. Bara klantskallar som blir tagen
Träffat någon från internet IRL? Nej va?

Antal...
Gånger du varit kär?
En
Gånger ditt hjärta brustit? En
Hjärtan brustit på grund av dig? Hur ska jag kunna veta det. Jag tror inte att jag krossat nåns hjärta.
Tjejer du kysst? Men hur ska jag veta det. Oanade saker kan hända när det är alkohol med i bilden. Blev upphånglad senast på yran av muttan =) moahahahaha
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Vet faktiskt inte
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Every day, all day

Senaste...
Boken du läste?
Läser Linas kvällsbok för 58e gången när jag är hemma. I brist på annat liksom
Personen du fick e-mail av? Några skitmail från några skitföretag.
Personen du fick brev av? Telia
Personen du fick sms av? Lotta
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Åt med pappafamiljen i lördags.
Saken du köpte? Korv med bröd, korv till Salka och sprite på fotbollen i lördags.

Vad har du gjort idag? Varit på kurs
Brukar du svära mycket? Ja
När stiger du upp på morgonen? Om jag jobbar så satsar jag på 7.
Vad har du på dig? Umbrobyxor, svart linne, vitt linne, sjal
Vad ska du göra ikväll? Inte ett knop. Om jag orkar ska jag gå och köpa en loka, men det ska man inte vara så säker på att jag ids.
Vad är du allergisk mot? Ingent. Det är töntigt att vara allergisk
Var har du ont? Har lite ont i huvudet, i smalbenet sen jag körde in barnvagnen i benet, i låret kände jag idag. Tror att jag har gått in i nånting. Och så har jag lite ont i min brännskada på armen. Men bara när jag knopprar.
Använder du hårspray: Ja!
Kan du stå på händer? Nej, jag håller inte på med såna där akrobatiska farligheter.
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? Nja, jag är inte så förtjust faktiskt.
Är du glad just nu? Nej jag är på ganska dåligt humör känner jag.
Var du glad igår? Jag kommer inte ihåg. ganska, sen blev jag irriterad.
Vad dansar du till? Allt.
Stockholm är... ? Förvirrande
Göteborg är... ? Staden där Saya bor just nu
Kan du sjunga? Kan inte alla det.. Sen hur bra det låter är väl en annan femma.
Spaghetti eller makaroner? Makaroner. Snabb!
Land du vill besöka? Jamaica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0