SBK vs. BKB

Idag smäller det!

Eftersom jag, likt en pensionär, gick och la mig igår och somnade medans grannarna fortfarande hade förfest (ja! jag somnade innan som ens hade tagit sig ut på krogen),  så vaknade jag i skälig tid.
Innan 9 vaknade jag av mig själv!!! Kors i taket.

Insåg att jag inte hade någon helosan hemma men till sist var jag tvungen att kliva upp och duscha av mig äckel ändå! Och nog för att jag visste att jag var hårig, ungefär i stil med en gorilla, men aldrig har min kroppsbehåring stört som idag. Jag var rejält intejpad. Det gjorde ont att ta bort all tejp. Men inget ont som inte har nåt gott med sig. Låt oss se det som en vaxning av överkroppen. Mysigt.

Dagens i-landsproblem: Jag kan inte ha nån BH på mig.. enough said

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0