Hundtricket

Häromdan när jag var ute och gick med Salka så mötte jag en kille och en tjej som kom och gick.
Killen blev alldeles uppiorra och skrek "meeen heeeeeeej" till Salka och hon blev ju tvärglad att nån brydde sig om henne. Han pratade med henne ett tag och hon slickade han i ansiktet som om det inte fanns någon morgondag.
.... jag berättade inte för han att Salka löper. Han vet inte var den där tungan nyss har varit.
Moahahaha, skrattade jag hånfullt!

Jag lagade även mat i veckan. Hade handlat så jag kunde göra en god pastasås, typ heta räkor. Hade köpt färsk chili också. Mamma är ju så impad av det där så jag tänkte att jag skulle testa. Så mycket förstog jag ju själv att man skulle ta bort fröna. Alla vet ju att fröna är starka. När jag hade gjort det och skulle börja skära så tyckte jag att den luktade paprika och inte alls starkt (ja okej, det är första gången jag använder mig av produkten) så jag slickade på den.. det skulle jag inte ha gjort.
Jaja, jag hackade upp den och slängde i. När jag sen skulle avnjuta min kanongoda räkpasta så förstod jag att jag kanske hade haft i lite väl mycket. Svettades som en gris, blev snorig och tårarna sprutade.
Ringde mamma:
- Hej, hörredu. När du har chili i maten.. hur mycket brukar du ha?
- Ja det beror ju på lite vad jag ska göra, men ett par centimeter kanske..
- ETT PAR CENTIMETER????
- Är du ledsen?
- Nej... jag hade just i en hel chili i en pastasås..å fy fan vad ont det gör..

Sen luktade det räka i hela min lägenhet. Och det kan jag lova. Det vill man inte att det ska lukta i ens hem.. eller av sängkläderna? Det är liksom nackdelen med att bo i en etta. Om man får för sig att laga mat så luktar ALLTING mat sen. Skitkul när jag lagade mat i vintras och kom på jocks och stank kycklingfajita.. inte så najs. Inte så najs alls faktiskt.
Och i förrgår, tror jag det var, stekte jag pannkaka. Jag blev knappt arg faktiskt. Ingen pannkaka i taket den här gången, och sen luktade lägenheten pannkaka. Eller den korrekta benämningen vore väl.. räkpannkaka?

och till dagens ilandsproblem:
Kan ju som bekant inte ha nån BH på mig så nu har jag kört sporttop. Den är helt ovadderad. Idag har vi haft stylingkväll på jobbet. Jag tänkte mig inte för och tog ett vitt linne.. det var kallt.  Måste jag säga mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0