.14 Dagar.

Efter jobbet blev jag bjuden på en fantastiskt god middag på radisson. Halvblodig oxfilé och gratäng. mmmmmm!! och rödtjut!
Sen kom jag hem till en tjurig hund som vägrade gå på promenad eftersom det regnade. Farligt.

Resten av kvällen har jag spenderat i soffan med sex and the city. Crying my eyes out. Böli.

AAAAAAAAAAAAAAA det gick på allvar just förbi nån utanför mitt fönster.. Fan vad rädd jag blev! hahahaha, tur att jag inte bestämde mig för att kolla på skräckfilm i min ensamhet.



Men allvarligt? Vissa saker kan jag förstå, med lite hjälp. Men vissa saker går inte att fatta. Jag kan tillexempel inte förstå varför man väljer att inte äta kött eller varför man väljer att vara ilag med nån som inte ser ut att ha tvättat håret sen sundsvall brann (1888)*
På allvar?? Nice! Jävligt nice! FF

*Branden i sundsvall är den största branden i sveriges historia. Vad som orsakade branden är inte helt säkert men de flesta uppgifter tyder på att en gnista från ångslupen Selånger var orsaken. Vädret den 25:e Juni 1888 var varmt, torrt och blåsigt så det fanns alla förutsättningarför att få ett snabbt förlopp på branden. (9000 personer blev hemlösa och staden lades i ruiner)

..jaha, så då vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0