10 dagar?

Tre frågor om förhållanden
är du singel?
- ja, fast förlovad

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nejva?
har du varit kär i någon?
- Ja


Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? - Lina Marie Ulander
när fyller du år? - 22 Januari
vad har du på dig just nu? - Ett par replayjeans som sitter hyfsat illa, svart linne, svart tischa med GOLDWELLtryck, mössa
vilken årstid är bäst? - Alla har väl sin charm? Bara man har nån som värmer ens fötter så är hösten rätt trevligt.. Lovisa??
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Det finns ingen perfekt morgon är min bestämda åsikt. Antingen måste man kliva upp för tidigt, eller så sover man för länge så man får ångest..
vad tycker du mest om hos dig själv? - Oj, måste jag välja. Det finns så mycket bra. moahahahahaha (jag gillar att jag är skitkul)
vad är du bra på? - Håna folk
vem älskar du mest på denna jorden? - Salken såklart.
sover du hellre själv än tillsammans med någon - Tillsammans med Salken!
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - Jag sov med Salka faktiskt, trot eller ej.

10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Lovisa?
vem är den roligaste av dina vänner? - Dom flesta är rätt roliga. Hur skulle jag annars orka? Sara kanske?
vem är snyggast av dina vänner? - Salka
vem är mest partyprisse? - Lovisa
vem är den du helst har filmkväll med?- Lovisa
vem av dina vänner är mest "evil"? - Sara?
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Men also.. ingen? Är det inte bättre att gå själv?

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - ehm.. Lovisa?
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jadå
vem är farligast i din familj? - Adam
vem ser roligast ut i din familj? - Pappa?
vem är coolast? - Jag
har ni något husdjur? - VI? JAG har en hund..
vem står för underhållningen? - Pappa (åtminstone så tycker han det själv oftast)
vem sover du oftast med? - Lovisa.. och för övrigt usch?? snuskfråga!
nämn en rolig kväll med familjemedlemarna? Jag kan ju inte påstå att sällskapsspel med familjen är speciellt rolig. Jag får säga utekväll. Med Lovisa

10 frågor om idag

vad har du gjort? - Klivit upp och stängt av väckarklockan, gått och lagt mig igen för att känna om det var skönt.. det var det, sminkat mig, gått ut med salka, gått på jobbet, druckit kaffe, jobbat, gått hem.. ehm. ja?
har du varit glad idag? - Harjaväl
har du varit ledsen idag? - Nej
har du gjort något bra idag? - Ja jag har ju jobbat. Och gjort östersunds befolkning fin..
vad ska du göra nu? - Vänta på att klockan blir lite mer så jag kan gå iväg på fotboll
har du gjort något dåligt idag? - Ja det har jag alldeles säkert. Kedjesnusa och dricka kaffe är ju inte skitbra..
vad har du ätit idag? - En äcklig sallad (fattar inte varför jag envisas med att ta kyckling. Salladsjävlakyckling är vidrigt och kommer alltid att vara) en bit 70% choklad, några vindruvor
har du duschat idag? - Nej, men jag ska tina upp mig själv när jag kommer hem från fotbollen ikväll.. skööönt
är du trött nu? - Nej inte så värst faktiskt.
vad händer imorn? - Först ska jag ha sovmorron, sen ska jag jobba sent, sen ska jag gå hem och gå ut med Salka.. ehm, ja

SKOLAN
Går du i skolan?
- nej
Har du varit i skolan idag? - Men nej?

ANNAT
Hur mår du just nu? - Har lite ont i huvudet efter en dags tandgnisslande och torktumlande, men annars är jag lite spänd inför kvällens match. Kul det ska bli!
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Ja
Har du piercat dig? - Ja

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Saya, men hon svarade inte!
Vem sms:a till dig senast? - Sarran
Vem sms:a du till senast? - Darran

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Njae, lite kanske
Vad är klockan nu just nu? - 18,26
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Fejjan och här.

FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Även morsa och farsa.. haha. träffade mamma i Fredags.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Min far ja.. Han har alltså varit utomlands i två veckor, och innan det kanske det var en vecka sen jag träffade han. Så påttungefär tre veckor då..

SPORT
Går du på någon sport? - nej, men kanske snart.. Även GÅR du PÅ nån sport?
I så fall, vilken/vilka? - kanske fotboll om vi får ihop nåt lag
Trivs du med den sporten? - nej jag hatar det, men jag är sugen att börja ändå..?
Tycker du att den sporten är rolig? - men also?
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - skit ner er.

ÖVRIGT
Gillar du punk? - Nej
Har du sminkat dig idag? - Ja
Isåfall, vad för smink? - Först lite studiofoundation, sen lite duofoundation, sen lite solpuder, rouge, ögonskugga, eyeliner, mascara, face mist
Vad har du på dig för kalsonger just nu? - Använder sällan kalsonger.
Hur ser dem ut? - ... som sagt
Vad har du för smycken på dig just nu? - inga
Hur ser den ut? - ...

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - not at the moment, no
I så fall, vilken låt för tillfället? - ...
Vad gillar du för musik? - Bra musik

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Oja
Har du fler än 3 jeans? - hahahaha skoja
Har du fler än 5 tröjor? - Ja
Har du resteröds-trosor? - nej faktiskt inte. och nu blir jag brydd. Varför kommer frågor om kalsonger och BH/trosor i samma frågeformulär. Jag blir lite misstänksam
Har du en vit bh/topp? - Men även topp!? Ja det har jag
Har du en svart bh/topp? - Ja

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ja
Använder du Wax? - Haha ja? Hur skulle det annars gå?
Använder du ögonskugga? - Ja
Använder du kajal? - Ja
Använder du hårspray? - Ja
Använder du volymspay? - Nej
Använder du mousse? - Njae, inte på mig själv.
Använder du deodorant? - Ja
Använder du skinspray? - Nej, fast var är det nu igen?
Använder du parfym? - Ja
Använder du läppglans/läppstift? - Det händer
Använder du brunkräm/foundation? - Hahahah brunkräm.. Men foundation, ja
Uppsatt hår eller utsläppt? - oftast utsläppt.
Plattar/lockar du håret varje dag? - Ja
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Mäh! nä

Så nu har jag dödat lite tid. Snart kan jag gå upp på arenan. jag är spänd


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha.. fan vilka bra svar du hade på frågorna..

2009-09-08 @ 21:24:47
URL: http://johannatjorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0