Tisdag 5/5



Jag är snäll och lånar ut min sjal till Salken. Hon har en egen med döskallar, men den är hemma i stugun. Jag är djurvän jag.

Funderar på tårtkalas på Söndag eftersom min bästa tjej fyller år på Tisdag. Jag misstänker dock att ingen har tid att komma till stan och fika missiveckan på det där viset.

Idag har jag varit och köpt nya träningskläder. Lovisa får säga Y eller N imorron.

Nu ska jag slänga ihop en kalkon till middag. Iallafall en kalkonpasta. Undra hur bra det egentligen blir. Den som inte testar får inte heller veta

PS. Fan vad jag önskar att jag fick jobba i mina röda adidasbyxor som jag har stulit av pappa Mårten. Då vore jag lycklig. DS.

Ja det var så sant. Nu jävlar sitter snart fönvågorna. Jag fönade lite igår och har fönat lite idag. Knepet är att bara föna lite om dagen innan man blir arg. Det funkar inte att stå flera timmar, för då vill man kasta ut dockan genom fönstret och gå hem och ta livet av sig..ungefär. Jag tycker att jag är ganska duktig iallafall!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Duktig du är som kämpar på med fönvågorna !!

2009-05-05 @ 19:58:41
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Helene

Va snygg du var på bilden! Snart måste vi träffas och dricka vin och surra på om allt och ingenting!

2009-05-06 @ 22:22:23
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0