Snodde av Tina

Hur gammal är du om 5 år? 27.. Herrejösses
Vem var den sista du träffade? Sandra, Tina, Mikkis... Och Salken såklart
Hur lång är du?
169,5
Vilken var den senaste film du sett?
Kan det ha varit Saw 5 förra onsdagen?
Vem ringde du sist? Lovisa
Ditt senaste sms och till vem? "JAG HITTA!!!!!!" till Lovisa
Vad är helgens planer?
Vet inte riktigt än.. Tvätta och städa står på schemat iaf
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms är ju himla enkelt. Om man inte ska förklara nåt ingående. Då försöker jag en gång med sms, sen när mottagaren inte fattar så ringer jag upp.
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Aldrig gifta, men inte ilag..
När såg du senast din mamma? I söndags..
Vilken ögonfärg har du? Blåååå
När vaknade du idag? Först 8, sen snoozade jag till 9.
Har du någon gång hittat en katt? Hittat? Jag hittar massor av katter när jag ute och går. Salka försöker äta upp allihopa.
Vilken är din favoritplats?
Ingen just nu. Nånstans där det finns nån rolig.
Vilken plats föredrar du minst?
Öhm.. men va? orkar inte
Var tror du att du befinner dig om 10 år? Antagligen kvar här om jag känner mig själv rätt.
Vad skrämde dig som barn?
Källarn, Vampyrer, mördare och skogen
Vem fick dig att skratta senast? Salka
Är du för ung för att äga vinylskivor?
Jag tror det..
Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.
Sover du med eller utan kläder på dig?
I pyjjebyxor
Hur många kuddar har du i sängen? Just nu har jag två, samt ett täcke som agerar kudde..
Hur många landskap har du bott i? Jämtland och ångermanland
Har du någon gång spytt på någon? Hahaha, nej det hoppas jag verkligen inte att jag har.. Antagligen på mamma iof när jag var pytte
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Det beror väl alldeles på hur kallt det är. Men inne är jag gärna barfota.
Är du social?
Ja det vågar jag påstå
Vilken är din favoritglass? Jag har sagt att jag inte tänker svara på den frågan nåt mer, så det gör jag inte heller.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? En miljon är inte så hemskt mycket ändå. Köpa lite premieobligationer, betala igen lånet till mamma. köpa en bil.. ja det var väl det..
Tycker du om kinamat?
Ja =)
Tycker du om kaffe?
Ja.
Vad dricker du till frukost?
Äter inte frukost, men om jag gör det så är det gott med juice.. eller te
Sover du på någon särskild sida?
Ytterst. Gud nåde den som försöker sno.
Kan du spela poker? Ja
Tycker du om att mysa? Hahaha, jo jag gör väl det. Salken är bäst på att mysa
Är du en beroendemännsiska? Det beror på vad det är.. jag skulle säga nej
Känner du nån med samma födelsedag som din? Ja Martin Eriksson
Vill du ha barn? Ja
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska..
Har du någonsin åkt ambulans? Nej faktiskt inte.
Föredrar du havet eller pool?
Pool
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
Äger du dyra smycken? Några som jag har fått
Vad var det senaste du stoppade i munnen?
En snus
Vem är den roligaste människa du känner? Haha, ja Sara är ganska rolig. Kusin Vitamin är rolig. Många är roliga.
Välj ett ärr på din kropp? Ett? Vänster tumma. Högg in en kniv i den när jag skulle tälja en grillpinne när Lovisa hade tvingat upp mig på stuguberget. MAN SKA INTE GÅ DIT! Bad things happen. Det var så vidrigt så jag kunde inte ens kolla när pappa fick lägga om det. Sen när jag kom hem så klippte mamma bort köttbiten som hängde lös på tummen. Det var vidrigt.
Vad har du för ringsignal? Sea of love, men jag har alltid på ljudlös så jag hör den sällan
Har du kvar något klädesplagg från du var liten? ja jag tror att det ligger några i lilla förrådet hemma hos mor.
Flirtar du mycket? Jag tror det. Jag tror att folk kanske upplever mig flörtigare än vad jag är också.. haha neee!
Vart togs din profilbild?
Ehm, kommer inte riktigt ihåg vilken jag har. Men jag tror att den är tagen på studentbalen
Kan du byta olja på bilen? Nej det vet jag inte, jag har aldrig försökt. Men så svårt kan det inte vara.
Har du fått fortkörningsböter? Nej men jag borde ha fått?
Vilken var den senaste bok du läste? Låt den rätte komma in.
Läser du dagstidningen? Om Lovan eller Lotta har med sig den på jobbet så gör jag det. Annars läser jag förstås metro.
Prenumerar du på någon veckotidning? Nej, men på jobbet får vi alla se och hör. tack och lov. Hur skulle jag annars klara mig.
Dansar du i bilen?
Det vet du att jag gör.
Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Jag tror att det är rix FM som har gått idag.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det var nog beställningen till hårologi. Eller jag skrev visserligen på en order idag.

Kommentarer
Postat av: sara

men när vi skedade i fridas soffa, då var det jag som sov ytterst! mowahahah

2009-05-15 @ 08:21:58
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0