Smärta!!!

Igår körde vi ben, sen långpromme.
Idag har vi kört step och sen överkropp..

För övrigt så var det två mongon på Jocks igår som uppehöll benpressen i typ en timme!!! MEN SLUTA GÖRA 100 SET! Jag och Lovan stog och väntade på den huur länge som helst, sen när killarna bytte maskin så var det en tjej som trängde sig.
Lovan hittade även på världens bästa övning
"det är inte så mycket en spark som en stamp!"

Nu har jag för övrigt ont i exakt hela kroppen och jag har starka misstankar om att min sista stund är kommen.
Imorron måste jag kliva upp i tid så jag hinner gå en långpromme med Salken innan jobbet. Måste gå loss musklerna lite..

Salka tackar för alla spontana gratulationer, vilket var tre! Resten fick jag påminna.

Jag har länge misstänkt att vågen på jocks går fel. Den visar nämligen tre kilo mer än vad min våg gör. Idag när jag skulle väga mig stog det error... det kändes typ sådär! Bör man bli orolig?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Okej. Det är väl pengabrist. Men känns så drygt att gå 3 år nu i gymnasiet, eller har 2 år kvar, sen plugga vidare till frisör. SEN börja fundera på ett riktigt familjeliv med fler barn, köpa hus mm.

2009-05-14 @ 20:10:56
URL: http://frokenfahlen.blogg.se/
Postat av: marcusellos

Lever du? Skit i att vänta på benpressen då;) Kör knäböj eller marklyft medskivstång, bättre övning..

2009-05-14 @ 21:52:12
URL: http://www.marcusellos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0