Nu gör jag helg!

Måndag - Överkropp
Tisdag  - Aerobics,  Ben
Onsdag - Överkropp

.. ja det var den träningsveckan. Imorron är det stängt, och jag planerar att spendera dagen i tvättstugan. Ser verkligen fram emot det. Det ser förjävligt ut hos mig så det är behövligt dock.

Skönt med långhelg. På Lördag bär det av till stugun för dans och pubkväll. Först ska vi förstås grilla hos muttan på strandvägen och det kommer nog bli alldeles fantastiskt. Är bolaget öppet på fredag? ja va? Ja jag åker förstås hem på fredag.

Anyway. Jag är väldigt besviken på alla som läser min blogg. Hur kan jag skriva att min msn  har blivit kapad och det inte är NÅN som tycker synd om mig?
Jag har fortfarande inte fått tillbaka lösenordet och kör för tillfället en annan adress. Lägg till [email protected].
Jag är hoppfull...

Kommentarer
Postat av: Marita

Stackars dig, det är synd om dig. Vem är djävulen som ställt till med detta?

2009-05-20 @ 20:49:50
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: zalla

Löve. Fan vad trevligt det blir på lördag. Pusspuss

2009-05-20 @ 21:47:24
URL: http://zalla.blogg.se/
Postat av: Helene

Jag tycker synd om dig. Måste ju va skitjobbigt att inte komma in på mailen. Msn är ju lättare att överleva med en annan adress. Men när du haft mailadressen så länge lär du ju få ett antal mail (en del viktiga också) på den gamla. Damn! Var det nu till helgen vi skulle dricka vin förresten?! Kanonväder ska det va!!

2009-05-26 @ 19:23:50
URL: http://foffo87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0