Måndag..

...efter långhelg och det har verkligen märkts på telefonen på jobbet idag. Fy fan vad det har ringt. Som en galning.

När jag kom hem efter jobbet så var det nån som hade pjukat i soffan, och det var inte jag. Det är tacksamt när man får en god köttbit, att inte tugga den och spy upp den hel.. jaja, jag tog rätt på det sen sov jag i typ 2,5 timme. Asskönt, ska dock bli spännande att se om jag kan somna ikväll.

För övrigt så har jag tappat bort en annan nyckel nu, inte den som jag hade tappat bort förra veckan. Den låg i soffan om jag inte hade sagt det. Jag kanske inte ens hade nämnt att den var borta. Nu gäller det bara att lista ut var den andra är. Salongsnyckeln och hemnyckeln sitter på den, så den är inte helt tokig att ha, och jag vet att jag hade den i torsdags. Virrpanna, jag? ne..

Nu har Danne åkt till Egypten. hejrå!

I helgen blir det my little big planet. Fy fan vad grym vi var i fredags. Jag häpnar.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja Nano tog även och spydde i våran säng härom natten.. tack tack mysigt

2009-05-05 @ 09:30:36
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0