Ledig Torsdag

... som de flesta verkar göra så ägnas lediga dagen åt tvätt och städ. Det nämde jag ju igår. Jag bar även ut all reklam som dom envisas med att terrorisera mig med. Vad tomt och fint det blev i hallen. Så, hallen är klar.. bara resten kvar. Och fyra maskiner har jag tvättat. Väntar bara på torktumlarn och peppis nu, sen ska vi på fotboll. Bölgrisar vs. Tandsbyn. Intressant..

Man kanske skulle ha flitt sig lite om man ska ut bland folk.. hur som helst kan man faktiskt inte se ut. Och till det vanliga problemet. WHAT TO WEAR?? Ja, på Lördag also.. inte på fotboll, så viktigt var det ju faktiskt inte..

Nu... ringa syster och smida rankor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0