Jihooo...

Haft en trevlig kväll.
Kom hem från jobbet, degade en stund. Ringde support för hotmail. Gick på långpromme med Salken och sen panikstädade jag.
Sen fick jag finfrämmene! Helene och Johan kom hit och vi åt god pizza. Sen drog Johan hem och jag Helene fick en hel kväll med gossip och skitsnack. Det var enormt trevligt och det intogs en massa massa vin. Jag känner just nu att jag är ganska full faktiskt.
 När man är i det här skicket blir man tacksam..

Mest är jag tacksam för mina vänner!!!
Lovisa, Sara, Marita, Zalla, Frida, Sandra, Saya, Helene... Love you all. och alla som jag glömt. Sa jag att jag var lite på kanelen?

Hur hade jag nånsin klarat mig utan er? Aldrigaldrigaldrig nånsin..

På söndag har jag tre brudar att göra fabulous.  Mer fabulous än dom redan är vill säga. Jag ser inte vad jag skriver längre. Imorron är det kalaaas.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh va gullig du e Lina!! tack för att ja fick våldsgästa imorse=) puss

2009-05-30 @ 16:22:51
Postat av: Marita

hehe, sötis. Puss

2009-05-30 @ 16:34:26
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Sandra (peppis)

..Som hoppas att de e ja :P Söta du! Löööv! Pössi

2009-06-05 @ 09:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0