För er undrande..

Det är nåt tillfredställande med att göra iordning en matdosa ändå. Och för er som undrar blev min kalkon riktigt bra..

Jag gjorde följande. Skar kalkon i tärningar, stekte dom med tomater. Sen puttade jag i en burk creme fraiche och två stora vitlöksklyftor. I med lite salt, svartpeppar, vitpeppar och chili. Till det spagetti.. Mycket enkelt och faktiskt ätbart. Undra vad jag ska laga till min söta syster imorron.
(om ni undrar varför jag hade i både svartpeppar och vitpeppar så var det för att jag först hedde i svartpeppar, men sen kom jag på att jag tycker om vitpeppar mycket mer.. så det var ett misstag)

Nu ska jag kolla klart på desperata husfruarna och sen ska jag och vovven gå och lägga oss och se på hells kitchen i sängen. Ofantligt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0