Dagens



Jag känner mig lite överfallen faktiskt..



Sen kramas vi lite istället..

Jag har funderat på en sak. När vi ska klippa nån så tvättar vi alltid håret innan vi klipper. Har man en ny kund så vill man gärna berätta det så jag brukar säga "jag vill börja med att tvätta igenom håret så att jag får det blött. Så du kan få komma och slå dig ner här.." och så går jag och ställer mig vid shamponeringen.
Inte helt sällan händer det dock att kunden säga "ja" och sitter kvar i stolen. Det jag undrar är: vad tror dom egentligen att jag säger? Jag kan ju uppenbarligen inte tvätta nåt hår när kunden sitter kvar i klippstolen.

Inatt sov Lovisa hos mig. Vi var och tränade, sen åt vi god mat och kollade på Saw 5. Sen somnade jag före henne och hade lagt mig och hållit om henne. Lovisa undrade naturligtvis vad jag höll på med. Jag med. Hon hade iallafall sagt åt mig att låta bli henne och jag vände mig om och sa "ååååkej, du måste äta upp pizzasalladen älskling.." Lovisa blev då lite lur.
Missinassa så antastade jag henne igen. Lovisa undrar då naturligtvis igen vad fan jag håller på med, så jag vände mig och hör en duns. Vaknar till och ser en väldigt fövånad hund stå nedanför sängen. Då hade jag alltså råkat putta ut min stackars hund från sängen.

Nej men om man skulle göra nåt vettigt kanske.. äta chips vore kanske inte helt dumt

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Antasta är en underdrift! Du slog mig i ansiktet med din hand!

2009-05-08 @ 08:47:13
URL: http://lovisaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0