AAAAAAAAAAAAA!!!!

Vad är problemet? Alltid ska man bli utsatt!

Idag rasslade ÖP in på jobbet och skulle intervjuas lite. Självklart lyckas jag svara på deras frågor så att jag låter hur spydig som helst. Och naturligtvis ville dom ha lite bilder på mig in action. Det som är så utomordentligt bra är att jag dagen till ära ser förjävlig ut i håret. Utmärkt. Det känns...utmärkt helt enkelt..

Jaja, story of my life.  antingen så är det teve som klipper ihop det man säger till nån puckad smörja, eller så är det tidningen som tar fula bilder och som jag naturligtvis lyckas säga bara bra saker till..

"vad är ditt tips när man ska söka jobb?"
"öhm, ja.. Att ha en utbildning är ju bra, så man har nåt att komma med.. jag har aldrig haft några problem att söka jobb, jag har glidit in på ett bananskal överallt..."

sen fick jag naturligtvis berätta hur jag fick jobb.. "ja.. mamma fixade det åt mig..."

ja jag säger då det... Så man har nåt att komma med...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0