Vad är problemet?

Varför i helvete funkar inte mobilbloggningen? Må du brinna i helvetet dåliga funktion!

Fantastiskt väder idag. Drabbades av en tröttelse på jobbet, men den motade jag bort genom att låta bli att prata med några kunder och dricka stora mängder kaffe. Då blev det bättre.
Jag vet att det låter elakt, men ibland måste man få göra så att man svarar "mmm" "okej" på det kunderna säger. Om jag skulle försökt prata hade dom ändå inte förstått vad jag sa.

Efter jobbet skulle vi iväg och köra ett överkroppspass men jag kom på idén att vi skulle gå runt frösöberget istället. Det finns aldrig nån luft kvar på Jocks när det är så här varmt ute. 1,5 timme tog det att gå runt och hade det inte varit för min fot hade det inte kunnat bli bättre. Shorts och linne missinassa.. eller på kvällen iallafall.

Låt mig dela med mig av mitt fotproblem.  Det är ytterst osexigt. Längst fram på trampdynan är det nåt som ligger i kläm. Kan det vara en nerv? Kan det vara en sena? Vad det än är som är problemet så gör det förbannat ont, och det där problemet dyker upp lite då och då. Idag var en sån dag. Det har varit så ända sen igårkväll. Hur som helst så resulterar det här i att jag måste gå lite på utsidan av foten, eller insidan. Vilket som, både ser förjävliga ut. Mamma höll på skratta ihjäl sig när jag delade med mig av mitt problem.
(Nu vet jag visserligen inte om det var problemet hon skrattade åt, eller det faktum att jag skulle bära min 30 kg tunga väska ner till busstorget i vintras, gåendes på utsidan av foten.. hallå! erbjud mig skjuts på sparken ner)
Alternativet är att knöla ihop foten lite i skon, men då blir det först och främst lite trångt för foten, och sen så blir det mer en haltig gång då.. som en cool hiphopare ungefär.

Det här är inte direkt nåt jag kan gå till doktorn med. Vad ska dom göra liksom? Dom lär väl skratta på samma hånfulla sätt som min kära mor gjorde (okej, det var inte hånfullt, det var ett asgarv.. Men det lät bättre så)

Imorron mina kära läsare (vilket är ungefär 4?) ska vi ha sommaravslutning på jobbet. Det blir trevligt, även om det bara blir 60% närvarande. Vi ska färga mitt och Lottas hår sen ska vi dra ut och käka. Sovmorron på torsdag så rätt vad det är får man kanske ta ett glas rosé. (Nej Helene. Inte ett av MINA glas) Jag tror det blir trevligt.. jag är rätt övertygad



Och för er som inte vet så får det plats en flaska vin i min vinglas. Då kan man med gott samvete utan att ljuga säga att man endast har druckit ett glas. Det är bra. Det gillar vi.

Jag skojar inte ens. Fixa mobilbloggningen. Jag har skrivit massa roligt som ni inte har fått tagit del av. Massa fina bilder hade kunnat blivit publicerade. Detta går svenska folket miste om eftersom inte blogg.se sköter sin del av avtalet.

(edit: Svenska folket = några läsare i Stugun, några i stan.. Fina bilder = Mindre fina bilder..)

Godnatt Sverige (stugun)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0