Rankningssmidning

För det första. Vem är denna mystiska Magnus? Känner jag dig, eller har du hamnat här av en slump månntro?

Imorron är det utgång. Brudfest. Kul det ska bli känner jag! Lovisa kommer in tidigt för att kramas med sin goa syster. Eller så var det mest så att jag ville ha sällskap på stantur. Kanske en fika, vad vet man.

Jag har smitt rankor. Jag ska stjäla en hatt imorron. Jag råkar veta att en snygg snygging kommer ha hatt på sig imorron. Kanske för att jag sa åt han att ha hatt, så jag kan sno den. Ja ni fattar grejen. Ni anar inte hur snygg jag kommer vara i hatten.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Man skulle nog kunna säga att mystiske Magnus hamnade här beroende på en gemensam aversion gentemot militanta vegetarianer/veganer utan "kött" på benen i sitt argumenterande.



Detta innebär sålunda att jag faktiskt inte har en blekaste aning om vem du är, men jag tycker att du skriver underhållande.



I klartext: Nej du känner mig inte.

Tror jag.

Fast man vet ju aldrig.

Förstås.

2009-06-13 @ 14:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0