Hon verkar upprörd?

Salka sätter sig emellanåt upp i soffan. sen snurrar hon ett varv, gnäller och stoppar in hela benet i munnen. Nu menar jag naturligtvis inte en vanligt hundben som dom ska gnaga på för god andedräkt (eller mindre äcklig)
Det gör inte Salka. Hon har ett utomordentligt bra ben som inte duger i henne, hon gillar att matte kväljs varje gång hon gäspar. Så när jag säger att hon stoppar in benet i munnen så menar jag hennes eget ben, det som sitter fast i höfterna.
Sen lägger hon sig ner igen och suckar och blänger lite på mig. Jag föstår inte riktigt vad hon vill faktiskt. Jag kanske måste köpa ett nytt, godare ben till henne.

(nu är hon igång igen, den här gången är det låret som blir ätet på)

- Salka, ska vi gå ut.. Salka? NEEE inte gnaga så det knakar heller!!!

För övrigt så tog jag fortfarande rådet jag fick av Ceken i drömmen, och klappade på telefonen imorse med. Det orsakade försovning även idag. Är jag inte fabulous så säg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0