Dagens i-lands..



Okej ni ser ju tejpningen. Det här får jag göra varje gång jag har tvättat nåns hår.. Det är flera gånger om dagen. Så varje gång jag har tvättat ett hår säger jag nåt i stil med "Då kan du gå tillbaka så ska jag bara gå och tejpa fingret"
Ibland händer det att kunden i fråga undrar vad jag har gjort med fingret, och då visar jag upp min tejpning. Problemet är ju att det är fulfingret jag har klippt sönder. Så varje gång kunden frågar så räcker jag finger åt dom i spegeln. Det känns opassande.

Nyss åt jag fajitas, fast med burritomix (mycket skumt, men det funkade) och då fick jag vitlökssås och chunky salsa på min tejpning. Då var det dags att byta igen. Snart har min tejprulle gått åt.

I såna här tider kan jag inte låta bli att fundera om det hela inte hade blivit bättre med en fingertuta.. moahahahahaha

Bäst på förra bilden när jag skulle illustrera Salkens utdömande min är förmodligen vindunken på bordet och hårhögen på golvet.

När jag skulle sopa idag hittade jag inte min sop. Men det var ingen fara på taket, jag hittade igen den i garderoben. Jag funderar.. vad hade den där att göra?

(förmodligen har den hamnat där under en panikstädning innan jag skulle få gäster)

OCH ögonbrynen blev bättre tills idag. Mycket bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0