Crazycrazy night

Utgång stog på schemat igår. Det blev lite blött på förfesten, det ska jag ju inte förneka. Hardcore att fortsätta.

Sen drog vi på G3, och där var det ju trevligt.. Efter ett tag så skulle Lovisa gå hem till mig och byta skor så jag följde med henne ut för att snacka lite med vakten och berätta att hon skulle få smita förbi kön sen när hon kom tillbaka. Ovanligt att jag ska snacka åt folk.
Det hela slutade dock inte med att Lovisa fick gå förbi kön när hon kom tillbaka. Det slutade med att jag blev utslängd. Det var ju inte riktigt vad jag hade planerat faktiskt.
En lite fundering bara. Jag skulle få stå och nyktra till sa han. Men hur länge skulle man inte behöva stå på det där viset för att bli nykter? länge gissar jag på..

Jag lurade vakten dock och gick in andra ingången. Där var det en trevligare vakt. Moahahaha Lina - 1, vakten - 0.

Nu är jag mest blåslagen. Fattar inte hur det kommer sig att jag alltid får blåmärken när jag festar.
Dags för återhämtning på soffan med Lovisa. Nästa helg tar vi nya tag. Då ska inte bli utkastad nånstans ifrån, även om det sannerligen var en upplevelse. Första gången faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0