Bilbingo!

Det är tamefan satans påhitt och jag skojar inte ens. Ja, jag vet att jag har sagt att jag har slutat, men idag spelade vi. Och just nu även fast jag är skitförbannad, så känner jag att beroendet börjar komma tillbaka. När åker vi nästa gång? Sara?

Jag, Lovan, Lotta och Martin tog iallafall och for iväg till Brunflo för att umgås lite och ha en gemytlig afton i bilbingons tecken. Lovan är oskuld på området och när väntbingon drog igång så satt hon och tog av sig tröjan och skruvade upp korken på dutten. Orutin sa jag.
Sen när vi hade fikat gofika som Lotta hade fixat så var det dags för storrövarn och Lotta hittade inte sina. När vi var inne på fyra rader hittade hon igen dom och försökte komma ikapp.  Det gjorde hon inte, tro det eller ej. Dom kände ändå att det var passande att kolla om hon hade håvat in en full bricka och missat ett par tusen. Martin hjälper till och läser upp siffrorna.
Mitt i allt början vanliga bingon, och vi sätter igång och duttar. Rätt vad det är så märker Martin att Lotta sitter fortfarande och duttar på storrövarn och har missat dom flesta siffrorna på vanliga bingon.
Just i denna stund när jag skriver det här så inser jag hur mycket roligare det här var när vi faktiskt satt i bilen. Never mind.

Nu skiter jag i det här. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: sara

nästa vecka kör vi måndag, torsdag, fredag och lördag ! bra

2009-06-23 @ 08:19:49
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0