men fyy faan!

Jag blir liksom bara sjukare och sjukare. Har varit övertygad om att jag har minst 40 graders feber, men när jag kollar så är det bara 37.4.. fast det är feber för mig, för i vanliga fall är jag 36 grader. Om mamma bara kunde sluta envisas med att komma in och prata lite runt 8 snåret på morgonen så vore jag nöjd. Jag ligger för döden här! Låt mig sova. Vad gör hon uppe den tiden anyway?
Sen tycker salka att det är passande att komma in och hoppa lite i mattes ansikte också.. Det tycker inte jag!

Nu ska jag lokalisera min nässpray och snyta mig ordentligt innan jag går och lägger mig och tycker riktigt synd om mig själv. Tänk på den gamla goda tiden när man lyckades håva in lite sympati när man var sjuk.

Just det, Lovisa påminde mig om en grej jag glömde i December. Och det var att jag la in en stöt på henne. jag försökte ta henne på snippan. Vi blev alla väldig besvärande då det uppenbarligen inte var meningen. Jag tog inte med det för jag tyckte det var lite pinsamt att ta på syskon på intima ställen.

Vi har även retat Adam för att han tyckte att Tuxedo var en bra film. han blev jättearg. Varför undrar jag nu!

ne.. tvätta ansikte och nässpray var det ja! Hejda

Kommentarer
Postat av: lovisa

Krya på dig !!

2009-01-02 @ 12:28:14
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0