En underlig sak hände..

Idag hade jag varit hem på lunchen och gått ut med Salka. När jag skulle tillbaka till jobbet så möter jag tre killar mittemot apoteket.. Den sista stannar och kollar på mig och säger

(Han) Heeej!
(Jag) Ehm, ja hej! (vem är det här tänker jag)
(Han) Hur är det med dig
(Jag) Jovars, det är bra.. själv då?
(Han) Jorå.. bra..
... jag funderar fortfarande vem det är..
(Han) Ja, Freddan förresten *räcker fram handen*
(Jag) Ja.. Lina.. hej
(Han) Happ. vart ska du då?
(Jag) Jaa... jag ska gå och jobba då..
(Han) Är det så jävligt?
(Jag) Ja, det är ju det
(Han) Happ.. vart jobbar du då?
(Jag) Ööööhm.. där borta?
(Han) Happ.. vad jobbar du med då?
(Jag) Ja.. jag klipper hår
(Han) Ahaaaa, så du är frisör...ska
(Jag) Jajjemen..
(Han) Jag klippte mig själv igår (drar av sig huvan) Kolla. Ganska snyggt va?
(Jag) Ja.. skitbra
(Han) Happ.. hejdå!

.. sen gick jag.. hahahahahha, det var förfärligt roligt och jag slet på en gång upp telefonen och var tvungen att berätta incidenten för Lovisa. Mer sånt som förgyller mina dagar.

Jag köpte även en väska idag, sen har jag och Salken varit hos Sandra hela kvällen! Tack pepppis. Du är bäst!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

I'm BACK!!

2009-01-27 @ 07:39:01
URL: http://evelinaingridamalia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men vilken klurig kille hahaha

2009-01-28 @ 13:21:25
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0