en lista?

ja varför inte. I brist på annat..

HUR

Svarar du i telefonen: "Lina" om det är nåt nummer jag inte känner igen.. annars hallå eller ja?
Gör du när du är kär i fel person: hahahaha.. va?
Tycker du om gul-bil-leken: Ja men den är ju ganska rolig..
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Jag tror inte att jag har några lösa pengar i den. Men jag har 70 kr i fickan på armen och 1600 i ett kuvert i en annan ficka.. måste flytta dom tror jag..
Mycket är klockan: 12,18
Många kontakter har du på msn: 92
Spenderar du en regnig dag bäst: Varför inte med en film nedbäddad i soffan med hunden? Eller varför inte med en läcker kanin?

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
Lovisa "Ja jag vill nog vara blond, annars blir du sådär matt till sommarn när jag vill bli blond igen. Jag vet inte, jag svarade inte"
Pratar du med på msn just nu? Darran och Maritta
Ringde dig senast? Tony
Pussade dig senast? Ööööh.. Lovisa pussade mig på kinden igår när hon fick sin julklapp som jag hade glömt
Vill du kasta en sten i huvudet på? Oh, spännande. Det är många det
Saknar du mest just nu? Vet inte, ingen alls direkt. Kanske en läcker kanin?
Ska du träffa imorgon? Sara, Marita, Frida.. U name it. Det blir många
Sov du med senast? Salken
Festade du med senast? Ja det var många också. Det var på nyår och det var väl typ halva byn
Vem fick du senast sms av? Hanna

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
Ja jag är frän
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Hahaha alltid.. fast inte så ofta längre. Har tränat
Åkt vattenskidor: Nej faktiskt inte, och jag tänker inte göra det heller..
Åkt rullstol: Ehm.nej..
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja jag tror det va? Eller är det svårt? jag kommer inte ihåg. Jo det har jag..
Köpt lösgodis för över 50 kr: Hahahha vilket jävla skämt..
Haft träningsvärk: Men ja?
Önskat att du var det andra könet:  Nej faktiskt inte. men jag undrar faktiskt hur det känns ibland..
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej men dock så hade Saya en sjuksköterskedräkt i lack en gång. Det var spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0