tidsfördriv

jag kompenserar min dålliga bloggning med en liteeeeen listaaaaa!!! Bara för att jag vet att alla älskar det!

1. Hur gammal är du om fem år? Jag blir ju aldrig äldre än 20 remember.. fast om 5 år är jag 27.. Å fy fan. Det lät illa

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Med alla på jobbet..

3. Hur lång är du? 169,5

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Tror att det eventuellt var she´s the man.. I söndags. Visserligen vad jag bakfull och sov mesta delen av filmen, men jag börjar kunna den utantill

5. Vem ringde du senast? Eva

6. Vem ringde dig senast? Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Jag jobbar nog sent ikväll. Vadårå?

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:ar mest..

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Varken eller..

10. När såg du senast din mamma? I fredags..

11. Vilken ögonfärg har du? Blååååh (känns som att jag svarar på den frågan i varje lista)

12. När vaknade du i dag? först 6,30. sen skulle jag snooza, men var osäker om jag hade tryckt på snooz eller om jag hade stängt av, så jag skulle vara vaken i 9 minuter för att undersöka läget (istället för att kolla på telefonen om jag hade stängt av).. det gick inte.. så då somnade jag om och sen vaknade jag 7,33.. Jag börjar ju som bekant jobba klockan 8.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Alla med Tompa Körberg.

14. Vilken är din favoritplats? Jag har ingen favoritplats. Där det finns godis..


15. Vilken plats föredrar du minst? Men.. offentliga duschar?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag befinner mig väl på ungefär samma ställe som jag är nu. 

17. Vad skrämde dig som barn? Mördare och vampyrer i källarn. Vi hade dock varken mördare eller vampyrer i källarn. Var även rädd för skogen, men det är jag fortfarande. Inte dock lite rädd när det är ljust ute.. Men dock! (jag är som sagt 22 år)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När Erica kom in med tre gröna buddahuvven på jobbet igår som vi skulle ha i skylten.

19. Hur stor är din säng? 160.. i stugun har jag nog en som är 105.. Jag och Salka får plats.. 

20. Vem sov du senast tillsammans med?
Salken såklart.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjjen!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2.. måste köpa fler.

23. Hur många landskap har du bott i? Två..  Bodde ett halvår i Ångermanland. Men ni vet ju vad min vän Evert säger. Jämtland jämtland, jämt å ständut!

24. Vilka städer har du bott i? Östersund och Övik. Antar att jag inte får räkna Stugun som en stad.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Går ju förstås inte gärna barfota på vintern..

26. Är du social? Haha, ja det kan jag inte förneka.

27. Vilken är din favoritglass? B&J.. Känns som att jag alltid svarar på den här frågan också.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Nåt chokladigt är ju aldrig fel efter att man har tryckt en halvblodig köttbit.

29. Tycker du om kinamat? Mmmm.. I love!!

30. Tycker du om kaffe? Ja.. gärna med en skvätt whiskey och grädde och farin i..

31. Vad dricker du till frukost? Dricker inte frukost. Eller jag dricker leftover-groggvirke dagen efter jag har varit ute.

32. Sover du på någon särskild sida? Jag sover gärna på höger. Men nu när jag sover själv så sover jag ibland på diagonalen.

33. Kan du spela poker? Yes!

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja det funkar väl..

35. Är du en beroendemänniska? Hur menar vi då? Men ja, jag har lite lätt att bli beroende av saker.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja..


37. Vill du ha barn? Jag vet inte.. Först ville jag absolut inte. Sen ville jag. Men igår såg jag en gräslig dokumentär om idioter som bestämt sig för att föda hemma utan varken barnmorska eller droger. Jag fick se saker jag verkligen inte ville se.. Så nu är jag tveksam.

38. Kan du några andra språk än svenska? English, deutch und stygga ord på thai.


39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men jag borde snart få ta en runda. Det verkar spännande.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Poool.. Man får så sandiga fötter av havet och stranden. Dessutom så får man sand where the sun don´t shine..

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.

42. Äger du dyrbara smycken? Har några som förmodligen kostat en peng, men dom har jag inte köpt själv.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
jag kollar på massor av teveprogram.

44. Kan du rulla med tungan? Ja, men sen jag piercade tungan är min kunskap nedsatt..

45. Vem är den roligaste människan du känner? Sara är rätt rolig..


46. Sover du med gosedjur? Ja Salken =)

47. Vad har du för ringsignal? Sea of love

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja..

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd gardin vid sängen.

50. Flirtar du mycket? Ja kanske..

51. Kan du byta olja på bilen? Det kanske jag kan. jag har aldrig testat, men så jävla svårt kan det ju inte vara.


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej. märkligt nog..

53. Vilken var den senaste boken du läste? Har inte en aning..

54. Läser du någon dagstidning? Öp när Lotta eller Lovan har med på jobbet. Eller metro när nån har orkat gå och hämta en på stan..

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men jag funderar på att börja. Det är väldigt roligt att prenumerera..

56. Dansar du i bilen? Jajjemen. Varje gång jag kör. En gång höll jag på köra på en, pga mitt bildansande.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix tror jag har snurrat idag på jobbet..

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En beställning till Goldwell


59. När var du i kyrkan senast?
Hmm. Ja det var nog Lovan och Ronnys bröllop 28 Juni..

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Göran ofc..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0