Pigg tjej..

Har sovit nån timme och nu äter jag cheezdoodles med sked ofc.. Dom var inte svingoda tyvärr.
Som sagt så var ju mamma i stan och hjälpte mig städa idag. Det blev bra..

Mamma städar badrummet och jag sitter på en stol i köket och försöker att inte dö av trötthet.
- Lina!
- mmm
- Vad gör du nu?
- Ehm.. jag håller på och...
- Ingeting also?
- ne..

Sen eftersom jag inte hade sovit nånting på hela natten så kom det en period under dagen då jag blev sådär hysteriskt jätteövertrött och bara skrattade åt allt. Det var kul. Mamma fattade ingenting.
- Men also. Möblerna på bonus känns så ledsna. Så ratig på nåt vis.
- Ja men det är ju bara för att lokalen är som den är...
- mmm.. men och allvarligt. Vafan heter det BONUS för? Det känns ju hur ratigt som helst. Kan det inte heta nåt fränt. Typ.. djävulens möbler..
.. sen skrattade jag åt mig själv så mycket att jag inte ens kunde kliva ur bilen.. Mamma hörde inte vad jag sa så hon förstog inte riktigt vad som var kul..
Roligatröttheten övergick till grinigatröttheten. Men det gick över också.

Köpte soffa och matbord, men jag ångrade mig för det kändes typ inte asbra. Så nu blir jag utan möbler en vecka. jahapp.

Drog på matpiraten och köpte snus. Jag hatar matpiraten. Man måste trycka i en automat och det funkade inte riktigt att få ut det jag ville.. Så till sist blev jag så stressad att jag tryckte fel och fick ut en nikotinfri som heter energy! Hahahahahahahahaha.. dessutom fick jag inte tillbaka pengarna jag hade stoppat i, för jag visste inte hur man gjorde det heller. Tekniskt. Sista gången jag handlar snus där iaf.

Nej om man skulle hoppat in i duschen och tvättat vidriga håret. Ja så får det bli.
.. fel att sluta i tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0