Onsdag

Jag kom inte in igår. Jag tappade liksom lusten sen.

I måndags var jag i Sundsvall med jobbet på visning. Vi åt en alldeles fabulous middag på södraberget. Tack Erica!! Om ni undrar så åt jag kalventrecôte, med klyftpärer, pinjenötsmör och kan det ha varit en rödvinsås? Och en riktigt god sparrissallad till.. Fab!! God mat gör mig lycklig.

Om ni undrar vad jag åt på Simon i Lördags så smackade jag ett till oxfiléspett. Också fab.

Och om ni undrar vad jag åt igår, så blev det lite läckra snabbmakaroner och ketchup. Inte så fab...  jo förresten!

Mjo, så ska vi till stockholm i Mars också. Att åka dit själv med mitt härliga lokalsinne kändes typ..sådär.. Så jag tvingade med Petra också.

nu ska jag äta snabbisar och lugna ner min hund som lider av ett anfall av nåt slag.. tror hon har blivit galen på riktigt.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

jag hade dessutom gjort mig beredd att skriva en arg lapp till dom jävlarna som hade snott min tvättid idag. Det visade sig att jag hade tid imorron. Suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0