Lördag..

Såå.. igår var jag på IKEA. Det gick fort i början. Först soffa, provsatt, provsatt, provsatt, bestämde mig..Vidare till kök, rev åt mig ett bort som kändes bra.. Sängdelen gick aaaaslångsamt för han som jobbade där var kanske segast i hela världen.

Jaja, sprang igenom en gång till och rev åt mig lite småkrafs och sen när jag skulle betala fick jag panikångest. haha..
När klockan var runt 19 så hade vi lastat in allt i lägenheten och börjat fara hem. Helt sjukt fort gick det att få in allt. Värre var det att få upp det på släpet i Sundsvall. Soffan var tre stora paket, sen sängen som är 160, och så två bord, fyra  stolar, några lampor, en hylla och två lådor. Men det gick!!

Imorron far jag in och bygger ihop allt. Gruvar mig lite.

Oj vilket tråkigt inlägg. Nu ska jag mysa med Salken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0