Jag lever.

Jag är en svag människa och jag förtjänar att skjutas. Nu måste jag skärpa mig.

För övrigt så sa jag i tisdags att den där sjukdomen när man somnar hela tiden kanske är världens roligaste sjukdom, förutom tourettes såklart.. Tro ni inte på fan att det var en dokumentär om det igår på teve?
Nu väntar jag bara på en rolig repris på programmet från tourettes-camp.. hahah fy fan vad bra.

Imorse hade jag sovmorgon, som vanligt på torsdagar, och började inte förrän 11.. Klockan 8.30 stog jag och Lovan på ett varsitt löpband och värmde upp inför kommande styrkepass.

Det har blivit träning måndag, onsdag och torsdag den här veckan. Inte helt bra, men nästa vecka hoppas jag på förbättring.
Fick även en chock när jag som vanligt skulle väga mig imorse på jocks. Vågen gick till min förfäran upp till 67.8.. jag fick panik och börja skrek "men herrejösses.. LOVAN! DEN STÅR PÅ 67.8!!!!! Vad fan.. jag vägde ju 60 igår!!!"
Hon står och skrattar bakom mig.  Självklart var det den skurken som hade stoppat dit foten och tryckt till.  Ge mig en chock sådär på morgonkvisten. Sen jag jag hem och duschade, rostade mackor och bäddade ner mig under massa täcken. Det var skönt.

Åt även världens äckligaste sallad på lunchen. Den var så äcklig att jag blev lite förbannad.

Just det. Glömde.  Var till pepp på frösön i tisdags och när jag hade gått över bron så fick jag så förbannat ont i tårna på högerfoten. Tänkte att nu har dom förfrysit och ramlat av i skon. Jag såg riktigt framför mig hur dom låg löst där i min strumpa. Sen fick jag panik! Vad fan gör man med avramlade tår!?!?.. självklart samlade jag mig och tog mitt förnuft till fånga.. Det går ju faktiskt inte.

Nu Sara. Varsågod!

Längtar bra nog tills på lördag.. Jag blir lite spänd

Kommentarer
Postat av: sara

sank U !

2009-02-13 @ 08:16:43
URL: http://masaa.blogg.se/
Postat av: Tina

Trodde nästan du dött en stund=P

2009-02-13 @ 11:49:51
URL: http://tiinawiina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0