Jag håller med syster!!!

.. Jag länkar till Systers inlägg och bjuder på en annan historia.

För några år sen var det nån dumskalle som addade mig på msn och skrev dygnet jävla runt. Efter ett tag märkte jag att han inte riktigt fick till meningarna som dom skulle vara. Så jag frågade han var han hade gått på gymnasiet, och han svarade att han hade gått media. Wargen? Nej, PC! Bitarna föll på plats och jag insåg att han hade gått särmedia.

Hur som helst, det var inte det som var poängen. Efter ett tag blev han arg på mig, jag tror att det var för att han kanske ville träffas och jag ville ju uppenbarligen inte det.. Vafan!? Så han börjar skriva jävla hora och fitta, och allt vad det var. Detta var i samma veva som några killar hade blivit polisanmäld och dömd för att ha kallat nån för hora. Så jag frågade han om han visste om det, och att han kanske borde sluta kalla mig för hora..
Idioten svarar:
"Jag är utvecklingsstörd, så jag kan inte bli dömd"

... men hallå?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jamen helt på riktigt, vad är det för fel på folk? Varför får inte vi tycka som vi vill, bara för att vi äter kött, kommer från Sverige och så vitt vi vet, inte lider av någon psykisk störning?

2009-02-19 @ 11:39:54
URL: http://lovisaulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0