I almost forgot!!!

Idag sprang jag iväg på banken en sväng. Jag spanar.. och SER!!! Snälla gode gud, låt mig inte få komma till kassa 1. Naturligtvis får jag komma till kassa 1. Där står min gamla fotbollsfiende som har hatat mig i flera år. Och tro mig. Det var inte direkt den första jag ville prata om mina tillgångar med. Hur som helst så var hon trevlig men kunde inte hjälpa mig så jag skulle komma tillbaka efter jobbet (jag tror kanske att vi har grävt ner stridsyxan, eller så hatar vi bara varann på fotbollsplan)
Jag gick tillbaka och fick prata med en mycket trevlig kille. Dom är trevliga och hjälpsamma på banken. När jag hade fixat det som fixas skulle så började han prata om pensionen. Men herrejösses!
Nu mina vänner. Jag är officiellt gammal! Jag har en pensionsförvaltare. Han heter Per. Jag har även en högrisk. Det känns lite spännande faktiskt.
- Vill du ha låg, mellan eller hög risk på sparandet?
- Ja inte vet jag.. Hög va? Jag lär ju inte ha skrapat ihop så mycket pengar som jag kan förlora..
- Nej det är sant.
- Eller vadå.. vad tycker du?
- Ja also.. Du har ju 45 år kvar att jobba så.. jag tror inte att det är sån fara just nu..
- ehm.. ja just
.. Kändes ju typ sådär när han sa att jag skulle jobba i 45 år till..

- Vad har du för mailadress?
- Ehm... also.. jaha.. jag tror att jag måste stava
- Haha, okej?
- ehm.. also.. i-d-z-i-...öh markstreck (säger folk ens markstreck längre) åsse...igor.. at hotmail.. herrejösses, jag måste byta mailadress till en mindre pinsam.
- hehe.. ja

Nu ska jag vänta på att Darran ska bli klar på bion så jag kan få gå och äta skräpmat.. I love skräpmat

...Nej om man skulle ha städat lite.. kanske


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahahaha ja du e rolig du !!

2009-02-20 @ 21:55:31
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0