herrejösses..

.. vilken tid det tar.. jag tar en lista som jag snodde av Persa så länge..

Vad ska du göra i helgen? Ikea en sväng.. på fredag tror jag.. sen ska jag bara chilla med mina nya möbler. Skulle få däng tror jag om jag inte kom på en inflyttningsfest på fredag, men jag tror fasen inte att jag hinner..
Vem ringde dig senast? Mamma.. inte många andra som ringer mig
Senaste piercingen? En patt
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Jag vet inte. Sist jag fick en komplimang var det för min cellulitfria röv.. Komplimangen kom från Lovisa och jag vet inte riktigt om det är sant.. men 
Har du fått en komplimang idag? Ja, men jag tror inte på den..
Vilka länder har du varit i? Sverige, Bulgarien, Turkiet..
Vad har du ätit idag? Ostkrokar och cola.. hmm..
Vad var den sista drömmen du minns? Ja det var faktiskt om pappa M. Han undvek mig.. det var taskigt 
Husdjur? En Salk.
När spydde du senast? Det var ett tag sen faktiskt.. har inte spytt i år iaf..
Vilket humör är du på nu? Ganska bra humör. Lite tung i huvudet och ont i ryggen efter att ha legat på golvet i massa timmar
Vad har du gjort idag? Hjälpt Hanna att flytta ut hennes möbler, och sen har jag legat på golvet som sagt.. och ätit krokar
Vad ska bli kul? Ikea =)
Vad sa du till någon senast? Vi hörs sen.. hejrååå
Värsta känslan? När jag har försatt mig i en knipa som jag inte kan reda ut.. Vilket tycks hända ganska ofta
Bästa känslan? När man skrattar så att man får ont i magen och tårarna sprutar.. Det har jag inte gjort på länge.. Eller jo, när jag sa djävulens möbler. Men då var jag trött. i efterhand är det inte jättekul
Din första tanke när du vaknar? Kanske...kan.. snooza... litetill.. ja det kan jag
Vilken ringsignal har du på din mobil? Sea of love
Ser på? Massor..
Vilken kroppsdel klarar du dig utan? Oj svårt.. vad ska jag offra. Ett öra? Man kan ju täcka hålet med hår..
Vilken superkraft skulle du vilja ha? Osynlig.. höra folks tankar.. oh kul
Vad är du beroende av? Salken!
Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Rifflelle, datorn, en snygg karl och öl.. Hur länge blir jag där sa du?

17.05 "hahahahahaha. Jag borde dricka sprit nu. Jag är fortfarande vaken"
17.35 "du borde inte dricka sprit. Du borde sova" 
17.36 "jag är askungen."

.. va?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är varmt välkommen !! hihi

2009-02-23 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0