Hej

Ja det var ju hemskt var tomt det blev utan alla möbler.

Jag har spenderat eftermiddan och kvällen i en hög som jag har tillverkat av två täcken, två kuddar och Salkens kudde. Jag har sjukt ont i ryggen just nu, och förmodligen kommer jag vara ett skröppel fortare än vad jag nånsin hade tänkt mig.

Jaha, nu då. Jag ska åka hem till stugun. Kanske imorron, kanske på tisdag.  Jag sover i stan nån dag iaf. Kändes typ sådär att behöva kliva upp typ aaastidigt imorron. Speciellt efter sömnbristen den här helgen.

En bra sak är ju iaf att det låter väldigt fint när man sjunger. Det blir sån klang. Snart kommer nog grannarna och klagar på att det är nån jävel som har skrålat hela kvällen. Jag ska vara tyst. Hoppa in i duschen och sen ska jag leta sovplats. Kanske blir det på badrumsgolvet inatt. Det är varmt där iaf. hahaha nerå

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0