En fredagslista..

..snodde av Frida

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag vet inte om det var så mycket som var glatt med gårdagen. Jo, det var trevligt att Evelina och Ellen kom och klippte sig och surrade lite =)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Klippte hår..

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på sex and the city

Det sista du sa högt: Happ, tack så mycket för hjälpen (skaka hand) trevlig helg!!

Det senaste någon sa till dig: Trevlig helg.

Vad har du druckit idag: Kaffe, choklad, juice..

Vad var det senaste du åt: En negerboll.. chokladboll?

Vad var det senaste du köpte: Juice

Vad är det för färg på din ytterdörr: Typ.. träfärgad?

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och svinkallt antar jag..

Godaste glassmaken: Jag kommer inte att svara på fler glassfrågor..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det tror jag inte.. inte förrän jag upplevt det.

Sover du tungt: När jag väl sover så sover jag nog rätt tungt.

Drömmer du mardrömmar: Det händer. Inte allt för ofta längre dock..

Trivs du med ditt jobb: Miket bra

Favoritklädsel: Jeans är bra.. mina nya är fabulous

Favoritlåt just nu: En låt som min vän Linda har gjort..

Vad ser du om du tittar till höger: Typ hela lägenheten? 

Vad gör dig glad just nu: Tanken på skräpmat

Vad ska du göra härnäst: Slänga in lite saker i diskmaskinen och eventuellt gå och tjyvtvätta lite.. Först sitta kvar i soffan en stund

Höger eller vänsterhänt: Högerhögerhöger

Humör just nu: Trött.. bored.

Favoritgodis: Saltlakrits.. alltid.. Och så har jag varit märkligt sugen på polkagrisar senaste tiden.

Kläder just nu: Umbrobyxor med borttvättat LiU på.. ett vitt linne och ett svart linne utanpå.. röd/svart sjal..

Sommarplaner: Sola, dricka skitiskall öl, röka pipa och träffa alla som jag inte har hunnit träffa i mitt stressade liv..

Hur många kuddar sover du med: 2 i sängen. Ibland lånar jag ut en.. och ibland sover jag på mitt extratäcke.. Det inträffar oftast när jag har legat och vridit mig ett tag.

Spelar du något instrument: Nja. Jag kan spela piano och lite gitarr. Blev även som bekant tvingad att spela fiol i fyran. hemska tider.

Morgon eller nattmänniska: Nattuggla..

Vad är viktigast för dig: Salken

Är du kittlig: Nej faktiskt inte. Bara när Adam gör..

Snarkar du:  Hahaha. ja, det är lite pinsamt.

Stjärntecken: Vattuman

Äckligaste insekten: Spindel.. (Aladdin, akta dig för spindeln)

Stökigt eller välstädat: Just nu? Bombnedslag. Fast jag tog reda på det värsta bombnedslaget häromdan. Och imorron kommer kära mor och hjälper mig.

Längtar du mest efter just nu: Värme!!!

Ditt drömjobb: I think this might be it.. eller så skulle jag vilja vara PT

Något du ska ha gjort innan du dör:  Jamaica..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0