Vi är smarta...

Idag på jobbet hade Lovan hämtat några resekataloger, och eftersom det har varit ganska lugnt idag så har vi sysselsatt oss med att kolla i dom och besämt var vi ska fara.
Jag och Maria bestämde oss för att ta en tripp till Jamaica. Sen skulle jag berätta det för Erica.

[jag] Jag och Maria ska till Jamaica. Maria ska kolla på gamla bilar och jag ska röka brajja
[Erica] VA? Är du intresserad av gamla bilar?
.. precis som att det var mer av en chock än att jag skulle åka iväg och röka brajja.. hahaha

hur som helst. vi fortsatte att prata om våra resdrömmar och efter ett tag gled diskussionen in på vad turkiet egentligen låg.  I vilken världsdel. Vi visste inte riktigt om det låg i afrika eller europa.  Diskussionen fortsätter ett tag och efter ett tag hörs detta uttalande

-Men tillhör afrika europa?
.. och jag skriver inte ut vem som sa det då jag tror att den som kom med kommentaren helst är anonym, men vi övriga skrattade så vi höll på att bryta ihop, och jag skrattade igen nu när jag skrev det..MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Nu var jag nyss ute och gick med Salken och rätt vad det var började hon morra. Kollade på hunnrackarn för att se vad hon såg. Då hade hon fått syn på en sån stor reklam för stadium. När hon stått där och skällt och hoppat en stund så drog jag med henne. Efter tio meter så vände hon om och gick tillbaka för att skälla och morra lite mer.  Det är fler som inte tycker om EVERST Lovan.moahahahahahahaha

ja jag säger då det..

Kommentarer
Postat av: beserwissersandra

turkiet ligger väl i både europa och asien, men långt från afrika... =)

2008-10-03 @ 06:39:32
Postat av: Lovisa

Ha ha ja den var bra att det inte var nå konstigheter med att du skulle röka på lite hi hi hi



Så härligt det hade varit att åka utomlands med lite värme!!!!!!!!!!!!!

2008-10-03 @ 12:30:08
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Ida

hej! nä de är ett gammalt kort, hunden är en kompis

2008-10-03 @ 20:16:40
URL: http://idahooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0