Söndag..

Idag är det tvätt som gäller. Är snart klar dock och det känns ju bra. Nu har jag rena underkläder att ta på mig imorron också GRETT!

Det är underligt ibland hur saker man har tappat bort kan dyka upp när man minst anar det. Idag tillexempel hittade jag min lägenhetsnyckel i torktumlarn.  Vad hade den där att göra!? skitsamma, det var väldigt bra att den kom tillbaka!

Jag orkar inte resa mig upp men jag måste handla catch, och sen är jag sjukt sugen på en donk också. Undersöka om jag har nån vän i stan som vill äta med mig kanske.

Jag tror inte att det bara är jag som tar mig en simtur ibland. Vad tänkte du nu?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ha ha ha ja du jäkla grejer som e på rymmen jämt!!

2008-10-12 @ 19:05:58
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0