Självförsvar för kvinnor..

På gymnasiet fick vi lära oss självförsvar för kvinnor. Jag kom och tänka på det igår när jag var ute och traskade själv i mörkret. Jag är väldigt glad att jag kom att tänka på det, eftersom jag hade glömt bort världens roligaste grej. Hur som helst, på kursen fick vi lära oss att man mötte nån som verkade farlig så skulle man stöta i axeln och sen vända sig om och blänga dom i ögonen..
Hahahaha, vad tänkte dom nu? Kalla mig galen, men är inte det att provocera? tur att jag alltid kommer ihåg såna roliga saker.

"Men jag har ju ingen sån där som man eldar med"
"Men köp en då"
"Jag kan ju inte köpa en bara för att göra creme brulée en gång!
"Men du kan ju använda den till massa saker"
".. vad?"
".... jaa, till....." (lämnar rummet i en ryslig fart)

Nu ska jag vila lite och sen ska jag iväg och träna.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja du det lät ju provocerande (vilket jävla ord å skriva)

2008-10-22 @ 21:39:07
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0