Rehab

Ja, jag är på rehab i helgen.

Ingen sprit, igen brajja och vettiga matvanor.

Igår åt jag god tacos när jag kom hem från stan och drack ALKOHOLFRI cider till.. Sen imorse åt jag lunch när jag klev upp. Våfflor som jag hade beställt och frukt till. Har även hunnit fika idag, och snart är det gryta till middag. Till den serveras mer cider eller cola. Bra för levern. Tyvärr så kanske det inte räcker med en vit helg, men det är bättre än ingen va?

Lite nytta har jag fått gjort också.

Jaja, det är djävulskt skönt att vara hemma och vila upp sig. Mamma går ut med Salka på morron och jag får sovmorgon. har även varit ut med Marita på långpromenad i det fina vädret. Härligt.

Imorron ska jag tillbaka till rövarkulan och försöka röja upp lite där. Where to start?

Ma råkes

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack för dom fina orden du lämnat på min blogg !!

Kram saknar dig oxå stumpan !

2008-10-19 @ 20:40:15
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0