Operation viktras

Jag, Lovan och Lotta har bestämt att vi ska gå ner 3 kg tills vi ska till åre, så nu jävlar! Vägde mig idag på Jocks, så nu vet jag dessutom hur mycket jag ska väga när det är borta..

Problemet är att jag måste ju börja äta för att gå ner i vikt och eftersom jag inte har ätit så bra på ett tag så kommer jag förmodligen gå upp i vikt i början när jag sätter igång och äter igen. Hur ska detta gå ihop, jag har tre veckor på mig.

Imorron ska jag pallra mig upp och gå en timmes promme tänkte jag och sen (hör och häpna) gå hem och äta frulle..

Det här blir spännande, sannerligen spännande.

Det är dock inte helt enkelt att skriva när Salka envisas med att sitta i mitt knä, så jag hoppar in i duschen nu.

Ni har väl för all del inte glömt att kolla våran hemsida?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt kort på dig, på hemsidan.. Fin hemsida! Kulit! Snart lördag.. KUL KUL! Längtar. Ses snart. PUSSAR

2008-10-22 @ 22:12:24
Postat av: Lovisa

Niciga kort på dig stumpan !!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-22 @ 22:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0