Men herrejösses!

Här var det sannerligen dött som i graven.

Jag hade kunnat blogga igår men eftersom jag tillfälligt hade tappat min livsvilja så besparade jag er tråkigt ångestinlägg.

Idag har jag varit en riktig jävla grinolle. Jag antar att jag inte har varit mina kollegors favorit direkt. Jag har suckat och muttrat och varit grinig. Stackars mina vänner, konstigt att inte jag har några kompisar. Och vissa saker gör det ju inte bättre när man redan har en sån jävlig dag. aaaaaaaaa

Ikväll har jag inget att göra. Jag ska dammsuga bort löven i hallen och försöka fli lite eftersom jag får besök imorron.
En bra fundering jag har. Varför i helvete är det en stor lövhög utanför min dörr och inte utanför mina grannars? Är det nån som jävlas med mig? Varje gång jag öppnar dörren så sugs lövhögen in i min lägenhet. Och varje gång löven sugs in så blir jag så matt så att jag inte orkar dammsuga upp dom. Fan, livet är inte enkelt.

Nu är mjukisbyxorna på och jag och Salka ligger i soffan med en filt.  Här lär vi stanna resten av kvällen typ. Ska försöka få i mig nån mat också, men jag vet inte om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0