i´m alive

Ja just. Länge sen jag visade nåt livstecken.

kan börja med att berätta anledningen till det.. telia hörde av sig häromdan och berättade att jag hade använt mitt utrymme för snabbt internet.. så nu är mitt internet segare än döden.

Har dessutom en smärta utan dess like i armen. Eller ja okej, jag har ett blåmärke. Men jag blir faktiskt misshandlad hemma. I måndags bet Salka mig i armen. Jag låtsades bara att jag skulle käka upp hennes köttbulle, och rätt vad det var hade jag en vrålande jack russel som satt fast i underarmen. Förvånad jag blev.

Igår skulle jag städa lite i lägenheten eftersom det ser ut som att tredje världskriget har ägt rum hemma hos mig. Det har det dock inte, det är bara jag som har ägt rum här hemma.
Hur som helst så kom jag hem från jobbet och skulle bara ta en liten tupplur innan jag satte igång med uppdraget. 3 timmar senare vaknade jag och Salka, och då var klockan åtta, och ingen nytta hade vi fått gjort. (vi och vi.. jag kan ju visserligen inte påstå att jag hade förväntat mig att Salka skulle hjälpa till)

Och dåligt med träning har det blitt i veckan också. Inget i måndags, och inget igår. Men idag. Och jag kan inte låta bli att undra. Varför går man på pump om man tänker stå och töja på med 4 kg på benböj och 2 kg genom resten av passet? Lägg på lite dålig teknik på det också, och man kan lika gärna ta en promenad istället. Det ger säkerligen mer.

För övrigt så blev jag vansinnigt lycklig över att Christer Halvarsson ska spela på tesupén. Varför visste inte jag det innan?
Je ha sitt ei stors, som e fin å grej.

nej nu går internet alldeles för långsamt, och snart kastar jag ut skiten genom fönstret så jag lägger ner.

och förresten.. hade ingen kunnat sagt att man fick saktigt internet efter ett tag...? imorron blir det att ringa och skälla på telia. Och så ska jag försöka gnåla åt oss väskor också. Jag är bra på att övertala våran färgleverantör. Håller även på att bearbeta han angående peakdunjackor med goldwells tryck på.. han verkar omansamt vrång

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja tusan det har hänt en hel del .............

2008-10-15 @ 22:05:47
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0