hereweherewegooo

Idag har jag varit duktig.

Jag har ätit massa mat.
Frukost - Lovans hembakade bröd med ost och smör och en kopp te
Lunch - kotlett med råstekta pärer och kantarellsås
Middag - Tonfisk, keso, majs och gurka
VIKTNEDGÅNG! Here i come.

Sen när jag åt min nyttiga middag så bet jag i staven så det känns lite lurt, som att jag har bitit bort en tandbit. Och sen drog jag ner ett majskorn i lungan. Det gör ont.

joo, sa jag det. Tappade även skivstången på nacken igår. det var 17 kilo, det gjorde också lite ont. Känns lite idag med, men inte så farligt.
Body pump igår, Body step idag, och body pump imorron.
På tosdag ska jag och Lovan på bioo!!!!! Leeeeeengtarfifan.
jag ska äta popcorn


Saknar vovven lite nu, som har farit hem till Stugun. Ingen varm hårig underbaring som ligger under täcket och skäller i sömen =)

Nu sova, och kliva upp i tid
Köpte en ny ansiktsmask idag som sjunker in i huden så man kan sova med den, men jag måste ändå tvätta bort den imorron. = Kliva upp i tid.

Kommentarer
Postat av: sara

vad ska ni se för bio?

Vart åt du lunch?

2008-10-29 @ 08:38:05
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0