Helg..

Ja som alla kanske upptäckte så led jag av nån slags fylla i fredags. Funderar fortfarande på hur fan jag lyckades skriva rätt lösenord på bloggen. Fick även igång mysteriet men sekunden senare föll jag in i koma. Lovisa hade plingat på dörren, knackat på dörren, ringt, knackat på fönstret, ringt lite mer. Till sist svarade jag tydligen, men jag sa inget. Jaja, jag släppte in henne efter ett tag.
"Men du får väl skaffa dig en nyckel då!?"
"Ja, men det är ju din nyckel"
"Jaha, det är väl ditt problem!!!"


"Lovisa, varför säger aldrig du att du älskar mig?"
"ehm, ja.. Jag älskar dig Lina"
"Äh, håll käften med dig!"
.. otroligt trevlig syster jag är.
Uppe med tuppen var vi, och sen åkte vi till stugun för att jag sedan skulle invänta på bilen som tog mig till sundsvall för ännu en fest.

Även där spårade det ur. Efter ett tag när vi hade svinat på fridas toalett så kommer vi ut och upptäcker att alla springer runt och visar pattarna. Herrejösses. Mina var dock i säkert förvar..

Hur som helst!! HAde jag haft hjärnan med mig så hade jag även kanske haft med mig kameran. Men nu hade jag varken eller med mig.. Bilder finns i dom andra brudarnas bloggar.

Vill bara säga: TACK för en underbar kväll tjejer, och framförallt Frida som fixat och donat så bra. ÄLSKA! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ha ha ha ha ha h aha den där helgen skulle jag viljat ha varit med på !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-06 @ 23:26:29
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0