godnatt

Jag glömde ju förstås berätta hur det gick med min fantastiska morgonpromenad med frukost.
Igår ställde jag klockan på 8, och förberedde mig för min och Salkas trevliga morgon.
När klockan ringde ställde jag om den till 8.30. När det ringde igen så stängde jag av den och sen sov jag och Salka till 10.21 och lix förbannat får man brått.
Det är helt otroligt egentligen. Nästa torsdag gör jag ett nytt försök! DAMNIT! jag ska klara det.
Så imorron är det fredag, utgång likamed hemgång.
Jag måste även komma ihåg att klippa tånaglarna så inte skorna blir för trånga. Sara, klipper du?

Nu till ett viktigare problem i samhället. Varför har inte turkaffären nån form av whitesnus? Vem vill snusa bruna general? Ja, inte jag, men ibland måste jag ju, när jag inte orkar gå upp på domus och stå i kö. Turken har inte så många kunder. Där går det snabbt.
Mamma försökte påstå att snus har ett direkt samband med bukspottskörtelscancer. (22 bokstäver) Jag vet försås att hon luras. Därför tar jag kvällens sista snus nu och spelar lite kungen innan jag ska sova för att vakna alldeles för sent imorron... med.
 


Kommentarer
Postat av: D

Studier visar även att snus har direkt samband med cp.

2008-10-24 @ 01:01:36
Postat av: zalla

SAY WHAT! Fattar nada.. cp kan den/det vara själv

2008-10-24 @ 08:18:58
URL: http://zalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0