Better, closer, warmer

Nu mår jag prima igen. Som en nyponros.. öööh.

Min klänning som är superduper lyckades jag även ta sönder igår. Vem hade anat att tyll fastnade i buskar som man går förbi? Hur som helst fastnade jag i nån slags rosenbuske och tog mig inte därifrån. Fick lite hjälp att komma loss, och då hörs ett mycket oroväckande ljud
"... oj, det där var inte bra va?"
"... ehm.. nee. aja"

Så nu måste jag sy ihop tyllen i underklänningen innan åre. Man kan ju inte komma på wallmans med lös tyll.. =)

Och sen en annan grej. Thank god! Ibland blir man helt enkelt positivt överraskad. naaajs

Jag är mästarn. Har alltid varit, kommer alltid att vara..

Jävla rosenbuske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0