Bebisdag

Först träffade jag Nova, och sen kom min nya vän Alfred. Jag höll i Alfred också, och han gren inte ens. Men jag lämnade bort han när jag misstänkte att det var dags att bli ledsen..

Sen var jag och hälsade på Johan och maria och Sebastian en sväng. "hej sebastian" sa jag, och då började Sebban grina. Men sen var faster rolig en stund, ända tills våran skojiga lek blev allt för vild och han råkade skalla mig, då blev han ledsen igen. Sen tog han min mobil och lekte med den en stund.. Då var man poppis en stund till, sen gav han telefonen till Johan som gav den till mig, och då var det kört igen =).. hahaha.. Jag tror dock att jag fick nånslags kramgest när jag skulle gå, så han kanske tycker om mig litegrann iaf.

Käkade hos pappa idag. Jag har ju en stående inbjudan så fort det vankas fiskgryta.. Det var smaskens.

Så allt som allt så har det varit en trevlig helg.
Även trevligt att träffa gamla pålangänget inatt och snacka massa skit =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart han gillar dej!

Annars skulle han inte räcka ut armarna ;-)



Men han blir arger om han inte får som han vill.

2008-10-20 @ 12:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0