Torsdag 27/11

Dagens sinnesstämning:


Lite lätt förvirrad. 
Jag fattar inte riktigt. Har även en crazy hairday ser jag nu.. Vad hände där i nacken?

Nu ska jag snusa lite, och fundera vad jag ska göra istället för att äta. Jag borde antagligen äta nånting, men jag orkar inte gå på affärn. Fy fan vad jobbigt.

Dessutom verkar Akelius ha slagit på stort och byggt en hockeyplan på min innergård. Kul, kan man kanske tycka. Det tycker inte jag så jag håller på att halka ihjäl mig varje gång jag går utanför dörren. Kan bara tänka mig vad jävligt det skulle vara om jag skulle försöka mig på att gå ut i smygskorna. Då ligger jag väl död redan imorron.

Idag har jag först varit ner i förrådet och letat reda på julpyntet. Jag hatar förrådet på jobbet. För det första så måste man låsa upp fyra dörrar för att ens komma dit, och sen ser det ut som kriget där inne. Och hur mycket grejer det egentligen är där inne glömmer man liksom bort mellan gångerna. Alltså sliter man upp dörren, och känner sig lite bedrövad över att behöva leta reda på nåt där inne. När jag hade burit upp allt så skulle det pyntas i skyltfönstret. Jag hatar att pynta, och jag pyntar inte ens hemma. Till råga på allt så hade konerna med lampor i gått sönder, sladden till julstjärnan räckte inte till uttaget och vi hade bara en förlängningssladd. Tomten hade blivit lite skev sen förra året och kunde inte stå, utan ramlade framåt. Herrejösses. Ja, det mesta löste sig. Jag köpte nya koner, och lyckades även flörta till mig rabatt. En ny sladd till julstjärnan inhandlades, och tomten fick lite papper att stå på.
Läntar tills allt ska plockas ner igen.. neee! Spännande dock att se hur mycket som är ur funktion nästa år.

Imorron är det träning 06.30 som gäller. bra bra, för jag har hört ryktas om donken efter färgning av systers hemska utväxt.

Still, confused!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, men du borde ju ta mer bilder på dagens sinnesstämningar, en bild säger ju mer än tusen ord du vet:)

2008-11-27 @ 20:58:25
URL: http://lovisaulander.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Himlar vilka bekymmers rynkor du har fått i pannan... det är nog efter tragedin på jobbet i går !!

2008-11-27 @ 21:48:31
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0